Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 20:28:21 +0300

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08267 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Neeme küla, 11262 Ruu-Ihasalu 
tee// Liiva tee// Neeme tee 1// Pärituule tee 3// T2, Harju maakond, 
Jõelähtme vald, Neeme küla, Neeme tee 1, Harju maakond, Jõelähtme vald, 
Ihasalu küla, 11262 Ruu-Ihasalu tee// Neeme küla, tee// Liiva tee// Neeme 
tee 1// 4// Pärituule tee 3 (Parkla , Imbväljak, Tänavavalgustus) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 p 1, HMS § 11 lg 1 p 4

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27133685>  (menetlus nr: 
438619), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MART POPS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister